Четвер, 28.03.2024, 20:52
Вітаю Вас Гість | RSS

Нововолинська спеціальна школа

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наша школа

Каталог статей

Головна » Статті » Педради, семінари, педчитання » Педради, семінари, педчитання

ПЕДАГОГІЧНА РАДА «Інший зміст освіти, методика навчання та освітнє середовище - основні складові для розвитку компетентного випускника"

    11 січня 2019 року у закладі було проведено засідання педагогічної ради в інтерактивній формі на тему «Інший зміст освіти, методика навчання та освітнє середовище - основні складові для розвитку життєво компетентного випускника». Активним учасником заходу стала старший викладач кафедри педагогіки і психології Волинського ІППО Турчина Лариса Іванівна, науковий керівник дослідно-експериментальної роботи «Адаптація дітей з особливими освітніми потребами в умовах реалізації компетентнісного підходу».
      Турчина Л.І. виступила з вітальним словом і закцентувала увагу педагогів на змісті роботи конструктивно-проектувального етапу дослідно-експериментальної роботи закладу. Дирекція школи проаналізувала ряд методичних заходів, що передували педраді: круглий стіл з елементами тренінгу «Системна підтримка дітей з ООП в умовах нового освітнього простору», методичну сесію «Упровадження міжпредметної інтеграції в рамках освітньої системи підготовки учнів до життя», тиждень математики в початковій школі.
    Практичний психолог Нечипорук Л.В. запропонувала учасникам педради за допомогою вправи «Силует» окреслили образ сучасного вчителя. Заступник директора з навчально-виховної роботи Демосюк Ю.І. застосувала вправу «Діамант», яка сприяла педагогам колективно сформулювати і представити модель компетентного випускника школи.
      Розв’язуючи тести за змістом проекту наказу «Про внесення змін до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах», вчителі ще раз переконалися у важливості формування наскрізних умінь, зокрема вміння читати, розуміючи прочитане.
       Активність, творчість, креативність педагоги проявили у ході практичного блоку педради.
    Учасники працювали у чотирьох групах, кожна з яких отримала бокси із різноманітними дидактичними матеріалами та засобами навчання. Під час представлення вчителі продемонстрували фрагменти уроків з міжпредметними зв’язками із застосуванням діяльнісного підходу, спрямованого на особистісний розвиток учня, формування здібностей до командної роботи, успішну інтеграцію в соціум і професійну самореалізацію.
       Засідання педради засвідчило, що педагоги закладу готові працювати по-новому.

Категорія: Педради, семінари, педчитання | Додав: Nifirtiti (22.01.2019)
Переглядів: 617 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Навчальний рік

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz