12.12.2017 відбувся психолого-педагогічний консиліум «Соціальна адаптація першокласників в освітньому середовищі початкової школи». У з’ясуванні питання готовності дитини до школи вчителі мали змогу порівняти теорії психологічного і педагогічного підходів. Визначили фізичну готовність за таблицею антропометричних показників розвитку організму першокласника.
Практичний психолог Нечипорук Л.В. представила аналітично узагальнені результати досліджень рівнів морфологічної інтелектуальної, емоційно-вольової, мотиваційної та особистісно-соціальноїготовності.За продемонстрованими роботами школярів за методикою І.І.Аргінської «Намисто» педагоги визначали кількість умов, які може виконати кожна дитина в процесі свідомої діяльності при сприйнятті завдання на слух.
За результатами тесту «Сходинки» виявили самооцінку учня, яка проявляється у тому, як він оцінює свої успіхи і невдачі, якості та можливості.За експертною оцінкою класовода вчителі проаналізували рівні ефективності навчальної діяльності, засвоєння знань та шкільних норм поведінки, успішності соціальних контактів, ставлення до вчителя та емоційного благополуччя. Цікавою була вправа «Мікрофон», де учасники навчально-виховного процесу відповідали на конкретне запитання, ділилися досвідом своєї роботи для вироблення єдиної стратегії психолого-педагогічного супроводу дитини. У підсумку засідання Нечипорук Л.В. надала вчителям і вихователю рекомендації і поради для покращення перебігу адаптаційного періоду. |