Субота, 20.04.2024, 05:44
Вітаю Вас Гість | RSS

Нововолинська спеціальна школа

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наша школа

Каталог статей

Головна » Статті » Виховні заходи » Виховні заходи

СПОРТИВНО-ОЗДОРОВЧА ГОДИНА У ГРУПІ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ 5-Б кл. (ГОЛЬЧУК А.В.)

Мета: 
  • зміцнювати здоров҆ я учнів;
  • сприяти їх фізичному розвитку, формуванню правильної постави, опануванню певного обсягу рухових навичок;
  • розвивати у дітей рухові якості (спритність та швидкість);
  • формувати звичку дотримуватись правил і норм здорового способу життя;
  • залучати школярів до фізичної культури як складової загальнолюдської культури;
  • виховувати морально-вольові якості, почуття взаємообов҆ язку;
  • забезпечувати активний відпочинок дітей після уроків.

Обладнання та матеріали: волейбольні та тенісні м’ячі, обручі, хокейна ключка, повітряні кульки, ракетки, мішечки з піском, аудіо система, mp3 запис  рухливих пісень.

                                    Хід заняття

  1. Організаційний момент
  1. Шикування

Клас пошикувались! Рівняйсь! Струнко! Вільно!

II.      Повідомлення теми, мети заняття

  1. Привітання

Діти сьогодні у нас незвичайна спортивно-оздоровча година, тому, що  до нас завітала дирекція школи, давайте привітаємось.

Сьогодні на занятті, ми будемо продовжувати розвивати спритність, швидкість, увагу під час виконання естафет;

Продовжувати формувати навички здорового способу життя;

Продовжувати формувати правильну поставу.

Перш ніж розпочати оздоровчу годину, я ознайомлю вас з технікою безпеки на занятті:

  • Без дозволу вчителя не залишати спортивне приміщення, користуватися спортивним інвентарем;
  • Дотримуватися дисципліни, організованості, під час виконання вправ, чітко дотримуватися вказівки вчителя.

А тепер мушу переконатись наскільки, ви уважні і готові до заняття:

Вправи на увагу:

  • Скільки пальців я показую;
  • Чітко виконуйте мої вказівки:
  • Руки вверх;
  • Руки в сторони;
  • Руки вниз;
  • Руки перед собою.
  • Стрибком наліво;
  • Стрибком направо.

Молодці! Справились з нелегким завданням.

III. Основний зміст заняття

Направо! В обхід за направлючим кроком руш!

Різновиди ходьби

а) – руки на пояс  (ходьба на носках);

б) – руки за голову(ходьба на п’ятках);

в) – руки на пояс напівприсядки продовжуємо ходьбу

Тримаємо дистанцію один між одним, спинки рівно, старанно виконуємо завдання.

  • Різновиди бігу, імітаційні рухи

а) – Розпочинаємо повільно, рівномірно бігти;

б) – приставним кроком – правим боком;

в) – приставним кроком – лівим боком;

 

 

г) – кроком руш; руки в сторони – малюємо маленькі кола своїми кулачками; малюємо – великі кола своїми руками.

Закінчили вправу.

Руки вверх - глибокий вдих;

Руки вниз – глибокий видих.

Шикування дітей з однієї колони в колону по два.

Комплекс загальнорозвиваючих вправ з гантелями:

1. Гантеля у правій руці.

На раз, два – підняти руку в сторону;

На три, чотири – підняти руки вгору.

2. Обидві руки тримають гантелю.

На раз , два – підняти руки вперед;

На три, чотири – підняти руки – вгору.

3. Взяти гантелю обома руками, тримаючи її за спиною.

На раз, два, три, підняти руки вгору, на чотири – вихідне положення.

4. Тримаємо гантелю обома руками .

На раз, два – повертаємось направо;

На три, чотири – на ліво.

5. Тримаємо гантелю у правій руці.

На раз піднімаємо праву ногу і передаємо гантелю – лівій руці;

На два – навпаки.

Молодці! Закінчили!

  • Естафети

Ви напевно помітили, що кожна колона має свій колір, тому на естафетах, у нас буде команда жовтих, команда синіх.

Діти потрібно дотримуватися правила безпеки під час виконання естафет:

  • Будьте обережні;
  • Не обганяйте один одного;
  • Не штовхайтеся;
  • Дотримуватися правил гри.

1. ПЕРЕГОНИ З ПОВІТРЯНОЮ КУЛЬКОЮ.

Капітани кожної команди ( синіх жовтих) отримують інвентар: повітряну кульку і ракетку.

За допомогою ракетки потрібно підбивати кульку до фінішної лінії, повертатися аналогічно підбивати кульку ракеткою. Передати ракетку і кульку наступному учаснику команди.

Переможе та команда, яка швидше виконає ігрове завдання.

2. ПЕРЕДАВ – СІДАЙ

Гравці стають за лінією у колону по одному. Попереду кожної команди за 4-5 метрів стає капітан з м'ячем. За сигналом капітан передає м'яча першому гравцеві своєї команди. Якщо він впіймав м'яча, то повертає його капітану, а сам сідає Коли капітан одержить м'яча від останнього гравця, він піднімає його вгору, а вся команда швидко встає на ноги. Виграє команда, яка першою виконає завдання і її капітан здійме вгору м'яча.

3.ЕСТАФЕТИ З ХОКЕЙНОЮ ПАЛИЦЕЮ.

За допомогою хокейної палиці штовхаємо м’яч до фінішного обруча, ложим рукою м’яч у коло, і повертаємось ОБЕРЕЖНО передаємо ключку наступному учаснику гри

Переможе та команда, яка швидше виконає ігрове завдання.

4.М’ЯЧ НАД ГОЛОВОЮ.

Капітан передає м’яч над головою тому учаснику, що стоїть позаду, наступний передає м’яч внизу через ноги, і так далі, останній повертається з м’ячем і гра аналогічно продовжується. Переможе та команда, яка швидше виконає ігрове завдання.

 5.МІШЕЧОК З ПІСКОМ

Командири отримують мішечки з піском, який потрібно покласти наголову, і пройти швидко чи пробігти до лінії фінішу і назад, так , щоб мішечок не впав. Переможе та команда, яка швидше виконає ігрове завдання.

6. ЕСТАФЕТИ З М’ЯЧЕМ

Командири з м’ячем повинні бігти до лінії фінішу і повертати м’яч прокотити його своєму наступному учаснику. Переможе та команда, яка швидше виконає ігрове завдання.

МОЛОДЦІ! А тепер ми трішечки відпочинемо , за допомогою заспокійливих, малорухливих ігор.

Діти в одну шеренгу  ШИКУЙСЬ! Встали усі у коло.

  • Ігри

1. Гра «Дружній клас»

Зараз ми за допомогою гри дізнаємось наскільки ми дружній клас.

Стали у коло взялися усі за руки, нам потрібно кожному перелізти через круг не розриваючи і не відпускаючи руки.

Молодці ми довели, що ми все таки найдружніший клас.

2. Гра «ГАРЯЧИЙ М'ЯЧ

Гравці стають колом, ведучий - спиною до гравців, за межами кола. За сигналом ведучого гравці передають один одному м'яча (можна за стрілкою годинника).

Несподівано ведучий каже: «Стій!» У кого з гравців на цей час залишився м'яч -вибуває з гри. Коли залишається тільки двоє гравців, вони стають один перед одним і за сигналом ведучого перекидають м'яча від одного до другого. Звучить команда: «Стій!»

Перемагає той гравець, хто залишився без м'яча.

3. Гра ЇСТІВНЕ - НЕЇСТІВНЕ

Всі учасники гри стають у коло. Ведучий називає будь-який предмет Якщо був названий їстівний продукт - присідаємо, якщо ж неїстівний - то плескаємо у долоні.  Зрозуміли умови гри отже будьте уважні!

4.  Гра СКАЖИ ПРОТИЛЕЖНЕ

Усі учасники лишаються у колі. Ведучий кидає м’яч і називає слово, той учасник, який упіймав м’яч має назвати протилежне значення слова.   Зрозуміли умови гри отже будьте уважні! ПОЧАЛИ.

5. ГРАМАТИЧНА ГРА

Гравці беруть м'яча і стають кружком. Перший учасник, кидаючи м'яча, називає будь-яке слово-іменник. Той, хто спіймав м'яча, кидає його третьому гравцеві, називаючи при цьому прикметник. Той в свою чергу називає дієслово. Наприклад: перший: «Кіт», другий: «рудий», третій: «грається». А разом: «Кіт рудий грається».

IV. Підсумок заняття

 Шикуємось в одну шеренгу. Наша спортивно-оздоровча година закінчилась. Ми не тільки  виконали мету заняття, а й підняли собі настрій. Дякую вам діти, що ви були веселі активні, спритні та уважні.

Діти, візьміться парами за руки. Дивлячись у вічі одне одному, посміхніться і побажайте здоров’я та гарного настрою.

Дякую. Заняття завершене.

 

Категорія: Виховні заходи | Додав: Nifirtiti (17.03.2016)
Переглядів: 4983 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Навчальний рік

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz