Неділя, 07.03.2021, 16:05
Вітаю Вас Гість | RSS

Нововолинська спеціальна школа

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наша школа

Педради, семінари, педчитання

28.11.2015

ПЕДАГОГІЧНА РАДА

"Шкільний сайт як засіб організації методичної роботи

щодо професійної компетентності вчителів спеціальної школи"

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:

1. Доповідь  заступника   директора  з  навчально-виховної роботи Демосюк Ю.І.

«Шкільний сайт як ефективний інструмент у роботі навчального закладу».

Виступи:

 «Можливі перспективи розвитку шкільного сайту»,  Гребенович О.О., учитель фізики та інформатики.

 «Створення блогу вчителя», Окускова І.М., учитель музичного мистецтва.

2. Доповідь директора школи Кантор Т.В.

«Електронна атестація педагогічних працівників – 2016».

Виступ:

«Володіння інформацією  -  запорука  освіченості», учитель історії та правознавства, ЦьонаЛ.П.

3. Затвердження методичних розробок Кантор Т.В. "Мовні пазли" (робочий зошит з розвитку мовлення для учнів 4-6 класів)

та Цьони Л.П. "Дидактичні завдання з всесвітньої історії для учнів 7 класу"

     Форма проведення: захист інновацій.

 

 

26.10.2015

ПЕДАГОГІЧНІ ЧИТАННЯ

"Концепція гуманної педагогіки Шалви Амонашвілі"

    

     Заступник директора з навчально-виховної роботи Демосюк Ю.І. ознайомила педагогів планом проведення педчитань та представила виступаючих.

1. Гуманна педагогіка - основа сучасної освіти (Демус О.П.)

"Ми повинні бути людьми доброї душі і любити дітей такими, які вони є. Розуміти дітей - означає стати на їх позиції" Ш.О. Амонашвілі 

               

Основні засади гуманної педагогіки: 

  • Це одухотворення  педагогічного колективу
  • Це  система, яка може  наблизити дитину до пізнання  самого  себе
  • Це велика  мудрість, у якій  стверджується  педагогіка
  • Це основа сучасної  системи освіти

        (виступ) https://cloud.mail.ru/public/AFto/3xH12tBnG

        (презентація) https://cloud.mail.ru/public/DFWa/DP61woxe4

2. Основні принципи педагогічної діяльності Шалви Амонашвілі

(Лукашевич М.А.)

 

3. Як погасити агресію у дитини (Гольчук А. В.)

Три напрямки, за якими повинна проводитися  робота з  подолання  агресії        

   1. Робота з гнівом.

   2. Уміння  володіти  собою  в  емоції  гніву.

   3. Здатність до співпереживання.

     (виступ)  https://cloud.mail.ru/public/84vW/rGFAkBqNW

                                                        (презентація) https://cloud.mail.ru/public/AKy4/zpe95mucc

4. Поради Шалви Амонашвілі по вихованню дітей (Цаан Т.В.)

 

 

30.08.2015

ПЕДАГОГІЧНА РАДА
“Аналіз діяльності школи, вагомі результати,

якісні зміни, що відбулися у 2014 – 2015  навчальному році”

ПОРЯДОК   ДЕННИЙ:

1.Про аналіз діяльності педагогічного колективу у 2014 – 2015 н.р. і завдання на 2015 – 2016 н.р.

2. Про організацію навчання учнів школи.

3.Про погодження річного плану школи на 2015 – 2016  н.р.

4. Про облік та оцінювання годин варіативної складової навчального плану, які відводяться на курси за вибором у 2015 – 2016 н.р.

5.Про оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу  у 2015 – 2016 н.р.

6.Аналіз роботи соціального педагога за 2014- 2015 н.р.

7.Аналіз роботи методичних об’єднань та напрями роботи  у 2015 – 2016 н.р.

  Доповідь підготували  Левкова Світлана Віталіївна, соціальний педагог школи  “Аналіз роботи соціального педагога у    спеціальній   школі за 2014 – 2015 навчальний рік”, і Штинько   Олександр   Михайлович, голова методичного     об’єднання вчителів математичних дисциплін : “Підсумки  роботи методичного об’єднання вчителів математичних дисциплін за 2014 –2015 навчальний рік та основні орієнтири у 2015 – 2016 н.р.”

 

«Впровадження здоров’язберігаючих технологій у навчально-виховний процес як умова формування культури здоров’я учнів». 

 Напрацюваннями саме з цієї теми в рамках педради ділилися вчителі 27 листопада 2014 року. Директор школи Кантор Т.В. зазначила, що головним завданням у діяльності нашої школи є збереження і зміцнення здоров’я дітей, формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у вчителів, учнів та їхніх батьків. Формування в учнів компетентного ставлення до власного здоров'я у школі здійснюється через реалізацію фізичної, соціальної, психічної та духовної складових здоров'я. Також директор ознайомила присутніх з державними санітарними нормами та правилами використання на уроках засобів мультимедіа. Хом’як А.П., заступник директора з навчально-виховної роботи, ознайомила присутніх з особливостями використання здоров’язберігаючих технологій на уроках математики. Шкільний психолог Нечипорук Л.В. наголосила на збереженні психологічного здоров’я дітей. Бадзюн О.В., учитель фізичного виховання, відмітила проблему правильної постави у дітей і запропонувала увазі педагогів корекційні вправи для хребта. Про визначальну роль спортивно-оздоровчої години , яка проводиться на свіжому повітрі і містить у собі комплекси загальнорозвиваючих вправ , різноманітні спортивні ігри , рухливі ігри-змагання, зазначила вихователь ГПД Павельчук О.А. Педагоги ухвалили організувати цілеспрямовану роботу з батьками з питань охорони і зміцнення здоровя дітей, а також унормування навчального навантаження з метою профілактики перевтоми та провести відкриті уроки з використанням здоров’язберігаючих технологій.

 

  Ділимося досвідом

     “Роби все неможливе і можливе настане”. Саме під таким девізом 13 лютого 2015 року  у нашій школі пройшов семінар “Соціалізація дітей з особливими потребами, які навчаються за індивідуальною формою, як необхідна складова їх особистісного розвитку” для завідувачів районними (міськими) психолого-медико-педагогічними консультаціями. Зі вступним словом до гостей звернулась директор школи Кантор Т.В. Вона ознайомила присутніх з особливостями організації індивідуального навчання в умовах спеціальної школи. Учасники семінару отримали вичерпну інформацію про методи і прийоми навчання дітей з особливими потребами  ( відеопрезентація  учителя  історії  Никитюк Н.З. , а також побачили фрагменти уроків математики  (учитель Буренкова О.М),  СПО (учитель Стрижачук О.В.), урок розвитку мовлення (учитель Демосюк Ю.І.), відвідали психологічне заняття з елементами тренінгу (психолог Нечипорук Л.В) і корекційно-оздоровче заняття гуртка “Здоров’ячок” (учитель Бадзюнь О.В.). Завершився семінар цікавою музично-драматичною виставою “Сварливе дерево”, яку підготувала творча група вчителів нашої школи.

 

Відгуки учасників семінару «Соціалізація дітей з особливими  освітніми потребами,

які  навчаються за індивідуальною формою  як необхідна складова їх особистісного розвитку» від 13.02.2015

 

      Завдяки семінару «Соціалізація дітей з особливими  освітніми потребами, які  навчаються за індивідуальною формою  як необхідна складова їх особистісного розвитку» я отримала неоціненний досвід роботи з дітьми з особливими потребами, познайомилася з новими методами та прийомами навчально – корекційної роботи фахівців школи.

      Уроки під лаштовані під особливості кожної дитини, враховані її потреби, встановлено мету розвитку. З кожним учнем учитель встановлює особистісний контакт.

      Щиро вдячна за отриманий досвід.

                                                                        Грицюк О.О., завідувач ПМПК

 Володимир – Волинський район

 

    Отримала дуже багато інформації про психолого- педагогічний супровід дітей, які навчаються на індивідуальній формі навчання. Переконалася в користі занять СПО, особливо для дітей з розумовою відсталістю, перейняла методи й прийоми корекції. Позитивністю вразила вистава. Хочу подякувати за отриманий досвід роботи з дітьми з особливими потребами та позитивний настрій.

                                                                           Ратанова Т.М., завідувач міською ПМПК

м. Володимир - Волинський

 

«Благодіяння треба не розкидати, а розподіляти. Справа не в тому, що ти дав, а в тому, кому ти дав»

                                                                                                                                                Сенека

     Саме такі слова хочеться сказати про роботу колективу Нововолинської спеціальної ЗОШ №9 на чолі з керівником Тетяною Володимирівною.

    Вчителі створюють середовище для розвитку, спілкування, соціалізації дітей з особливими потребами. Соціальний супровід здійснюється з урахуванням вікових особливостей, емоційно - вольової сфери, корекції психічних проявів та індивідуального підходу. Вражає матеріальна база навчального закладу та доброзичливість в очах вчителів, які дітей не тільки бачать, а відчувають серцем.

  Творчого Вам успіху!

                                                                   З повагою Маніч О.М., завідувач ПМПК,

Шацький район

 

    Ваш спеціальний заклад дійсно є взірцем для інших закладів.

    Мені довелося побувати на уроках індивідуального навчання з математики. Заняття дуже цікаве, проведене на високому рівні з дуже вдало підібраними методами роботи. Це педагог від Бога! Спостерігаючи за  уроком, було видно, що діткам дуже цікаво.

   Вдалим і змістовним був урок розвитку зв’язного мовлення. Педагог зуміла гарно викласти матеріал і зацікавити дітей.

     Я дуже вдячна вам за запрошення.

                                                 Мрочко Н.Є.,завідувач районної ПМПК,

Ківерцівський район

 

     Дуже вдячна за почуте і побачене у вашому закладі. Приємно було бачити щасливі очі дітей, відчувати задоволення ваших вчителів, вихователів і, в першу чергу, керівників закладу. У вашій школі працюють креативні, доброзичливі педагоги, які ще раз переконали в необхідності такого впливу на дітей з особливими.       

     Вразила системність роботи, індивідуальний підхід до кожної дитини учителя СПО Стрижачук О.В. Своєю презентацією цей педагог збагатила нас методично.

     Бажаю невичерпної енергії ініціаторам такого заходу Корець А.Й.,  Мазурик Т.В., керівникам та педагогічному колективу Нововолинської спеціальної загальноосвітньої школи №9.

                                                                  Курамшина С.Г., завідувач районної ПМПК,

Любомльський район

                                               

 Відгук – подяка

     педагогічному колективу Нововолинській СЗОШ №9 за організацію семінару 13.02.2015. Найбільше вражає атмосфера закладу: професійно орієнтований, злагоджений колектив; творчий підхід; створені сімейна атмосфера для дітей, надіндивідуальний підхід до кожного учня.

    Роздатковий матеріал, дидактичні посібники дивують різноманітністю і винахідливістю. Прекрасні враження з приводу організації змістовного навантаження уроків. Велика вдячність за такі напрацювання, за готовність ділитися ними, а також за гідне виконання особливої місії, душевне і невтомне.

                                                                                                      Луцький район

   

   Дуже вдячна дирекції, педагогічному колективу Нововолинської спеціальної загальноосвітньої  школи №9.

   Відчувається, що в загальноосвітньому навчальному закладі працюють фахівці, люди, які люблять дітей. Є системність у роботі вчителів. Форми і методи підібрані вдало. Дуже цікаві і пізнавальні уроки математики, урок  розвитку мовлення у 1 класі.

 Бажаю вам миру, здоров’я, творчого злету.

                                                                                             Каліщук Т.Ф.,смт.

Турійськ

 

     Дуже вдячна за практичну складову семінару. Домашня атмосфера навчального закладу, приємний колектив. Відеопрезентація вчителя історії  Никитюк  Н.З. – готовий матеріал для вчителів індивідуального навчання, причому з 1 класу. Елементи можна використати практично на всіх предметах. Гурток «Здоров’ячок» є прекрасним засобом соціалізації для дитини із синдромом Дауна.

     Дякую за презентацію матеріалів, успіхів і натхнення Вашому чудовому закладу.

                                                                                                     Луцюк Н.Т., 

смт.Локачі

 

  Велика вдячність педагогічному колективу за роботу, яка проводиться з дітьми, які мають особливі освітні потреби. Надіюсь на подальшу співпрацю з вашим закладом.

                                                                                Наумук А.В.,завідувач  ПМПК,

А.В. Наумук

 

      Дуже вдячний адміністрації та педагогічному колективу за прекрасний семінар. Великий вклад у розвиток та соціалізацію дітей з особливими освітніми потребами, професіоналізм педагогів. Бажаю творчого потенціалу, терпіння, наснаги.

     Миру та здоров’я Вам!

                                                                                           З подякою Тонський Олексій,

м. Луцьк

 

  Хочу подякувати усьому колективу школи за хороший настрій, приємну атмосферу, неймовірну роботу з дітьми.  Ваш семінар відкрив для мене багато нового. Ваш  приклад мені показав, що немає нічого неможливого, головне працювати від душі.

  Від усієї душі зичу вам натхнення,безмежного здоров’я, нових ідей, мирного життя, лишатись такими відкритими, приємними у спілкуванні та сили, щоб досягти всього вами запланованого.

     Надалі маю велике бажання співпрацювати з вами та набиратись у вас досвіду! Дякую за чудовий семінар!

                                                      Мельникович Ю.Д., завідувач ПМПК,

смт.Маневичі

 

   Найперше враження – тепла, затишна, домашня атмосфера! Це дуже цінно для наших дітей. Їхня посмішка і довіра до педагогів – найвища плата за Вашу величезну працю.   Цікаві заняття, кропітка праця педагогів, різноманітність в роздатковому та дидактичному матеріалах – зразок високого рівня педагогічної майстерності.

   Дякую, що поділились досвідом і дали можливість заглянути  у Вашу майстерню дитячого розвитку

   Бажаю натхнення, терпіння, наснаги до нових звершень!

                                                                          Токарєва О., завідувач ПМПК,

м. Нововолинськ

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Навчальний рік

Copyright MyCorp © 2021
Створити безкоштовний сайт на uCoz