Неділя, 17.11.2019, 01:40
Вітаю Вас Гість | RSS

Нововолинська спеціальна школа

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наша школа

Каталог статей

Головна » Статті » Школа » Педконсиліум

У категорії матеріалів: 6
Показано матеріалів: 1-6

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Переглядам

       12.12.2017 відбувся психолого-педагогічний консиліум «Соціальна адаптація першокласників в освітньому середовищі початкової школи». У з’ясуванні питання готовності дитини до школи вчителі мали змогу порівняти теорії психологічного і педагогічного підходів. Визначили фізичну готовність за таблицею антропометричних показників розвитку організму першокласника.

       Практичний психолог Нечипорук Л.В. представила аналітично узагальнені результати досліджень рівнів морфологічної інтелектуальної, емоційно-вольової, мотиваційної та особистісно-соціальноїготовності.За продемонстрованими роботами школярів за методикою І.І.Аргінської «Намисто» педагоги визначали кількість умов, які може виконати кожна дитина в процесі свідомої діяльності при сприйнятті завдання на слух.

       

Педконсиліум | Переглядів: 189 | Додав: Nifirtiti | Дата: 30.01.2018 | Коментарі (0)

     8 грудня відбувся консиліум «Соціально-психологічна адаптація п’ятикласників до навчання у середній школі». Під час зустрічі педагоги мали можливість обговорити найважливіші питання адаптації учнів до навчального середовища середньої школи.
       На підставі моніторингових психологічних досліджень, підсумків спостережень за пізнавальною активністю учнів та вивчення їх індивідуальних особливостей психологом школи Гольчук А.В. було проаналізовано рівень шкільної тривожності дітей, наявні форми агресії учнів, вивчено міжособистісні та міжгрупові відносини у класних колективах, також було проведено оцінку рівня шкільної адаптації на початку навчання в середній школі. Вчителям було надано загальні рекомендації психолога щодо взаємодії з класними колективами та індивідуальні рекомендації щодо співпраці з окремими учнями.

Педконсиліум | Переглядів: 191 | Додав: Nifirtiti | Дата: 04.01.2018 | Коментарі (0)

     02.02.2017 року відбувся психолого-педагогічний консиліум «Соціально – психологічна адаптація п’ятикласників до навчання у середній школі». Мета якого обговорення основних проблем, які виникли  в процесі адаптації учнів 5 – го класу; визначення напрямків спільних  дій адміністрації школи,  вчителів та психолога з метою  успішного проходження процесу адаптації п’ятикласників до нових умов навчання.
  Засідання консиліума було проведемо у  вигляді  тренінгу. Учасники прокоментували свої очікування  під час вправи «Пісочного годинника». Вправа «Криголам» допомогла усім самопрезентувати себе, закінчивши речення «Я не люблю хвалитися, але я  вчитель… і …». Були прийняті спільні правила ініціативної групи. Ділова гра «Адаптаційний портфелик»  систематизувала думки, про складові успішної адаптації.
    

 

Педконсиліум | Переглядів: 393 | Додав: Nifirtiti | Дата: 12.03.2017 | Коментарі (0)

    08.12.2016 відбувся психолого-педагогічний консиліум «Реалізація наступності у адаптації першокласника до нових соціальних умов життя і навчання в школі». Вчителі ознайомилися з психофізіологічними особливостями першокласників та основними складовими компонентами адаптованості.

Педконсиліум | Переглядів: 205 | Додав: Nifirtiti | Дата: 29.12.2016 | Коментарі (0)

     Для багатьох дітей початок п'ятого класу, навчання в кількох учителів із різними вимогами, різними характерами, різним стилем викладання - є зовнішнім показником їхнього дорослішання, але разом із цим фактором тривожності щодо того чи іншого навчального предмету. Крім того, певна частина дітей усвідомлює перехід до предметного навчання як шанс по-новому почати шкільне життя, налагодити взаємини з учителями.

Педконсиліум | Переглядів: 701 | Додав: Nifirtiti | Дата: 25.12.2015 | Коментарі (0)

 20 листопада 2015 року відбувся психолого-педагогічний консиліум «Особливості адаптаційного періоду першокласників». Учасниками консиліуму стали дирекція школи, вчителі, які викладають у даному класі, класовод і вихователь 1 класу, психолог.  Нечипорук Л.В.  представила презентацію, в якій  були висвітлені складові компоненти адаптованості, рівні позитивної динаміки розумового розвитку і адаптації до умов навчання.   

 

Педконсиліум | Переглядів: 267 | Додав: zagorod | Дата: 24.12.2015 | Коментарі (0)

Вхід на сайт
Пошук
Навчальний рік

Copyright MyCorp © 2019
Створити безкоштовний сайт на uCoz