Субота, 20.04.2024, 06:48
Вітаю Вас Гість | RSS

Нововолинська спеціальна школа

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наша школа

Каталог статей

Головна » Статті » Школа » Педконсиліум

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСИЛІУМ «Реалізація наступності у адаптації першокласника до нових соціальних умов життя і навчання в школі»

    08.12.2016 відбувся психолого-педагогічний консиліум «Реалізація наступності у адаптації першокласника до нових соціальних умов життя і навчання в школі». Вчителі ознайомилися з психофізіологічними особливостями першокласників та основними складовими компонентами адаптованості.

      Цікавою була ділова гра. Педагоги за різноманітними ситуаціями з шкільного життя школяра називали учня та можливі причини виникнення в нього шкільної незрілості на початку навчання у 1-ому класі. Вчителі розглянули методики діагностики та проаналізували рівні морфологічної готовності, інтелектуальної, емоційно-вольової, мотиваційної та особистісно-соціальної. Результати  подавалися  у вигляді графіків та діаграм, на яких у процентному відношенні зображено чотири рівні:  низький, середній, достатній і високий. За представленими відеоспостереженнями психолога педагоги оцінювали ступінь окостеніння кістяка лівої руки дитини, визначали сформованість біологічного віку кожного учня. Детально розглянули зони продуктивності і стійкості уваги за методикою «Коректурна проба» Б.Бурдона. Успішно визначили учнів, у яких на графіку відображені помітні різкі коливання кривої працездатності, що свідчить про стан швидкого виснаження уваги. За продемонстрованими роботами школярів за методикою І.І.Аргінської «Намисто» вчителі визначали кількість умов, які може виконати кожна дитина в процесі свідомої діяльності при сприйнятті завдання на слух.

     Усвідомлення себе, свого становища в сім’ї, класі; оцінка себе як учня; прийняття як людини відображена у методиці Кульки». За результатами опитаних учнів вчителі відмітили першокласників – лідерів; лабільних, які добре пристосовуються до будь-якої ситуації; рятівників; слабких, які залежні та потребують підтримки та захисту; самотніх, ізольованих. Інтерпретація кольорів кульок розкрила позитивні та негативні характеристики. За експертною оцінкою класовода вчителі проаналізували рівні ефективності навчальної діяльності, засвоєння знань та шкільних норм поведінки, успішності соціальних контактів, ставлення до вчителя та емоційного благополуччя.

    Був проведений підсумок засідання, вчителям і вихователю роздали рекомендації щодо роботи з неоднорідною категорією першокласників, різних за інтелектуальними можливостями.

Категорія: Педконсиліум | Додав: Nifirtiti (29.12.2016)
Переглядів: 612 | Теги: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСИЛІУМ «Р | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Навчальний рік

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz