Субота, 20.04.2024, 05:19
Вітаю Вас Гість | RSS

Нововолинська спеціальна школа

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наша школа

Каталог статей

Головна » Статті » Школа » Педконсиліум

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНСИЛІУМ «Соціально – психологічна адаптація п’ятикласників до навчання у середній школі»

     02.02.2017 року відбувся психолого-педагогічний консиліум «Соціально – психологічна адаптація п’ятикласників до навчання у середній школі». Мета якого обговорення основних проблем, які виникли  в процесі адаптації учнів 5 – го класу; визначення напрямків спільних  дій адміністрації школи,  вчителів та психолога з метою  успішного проходження процесу адаптації п’ятикласників до нових умов навчання.
  Засідання консиліума було проведемо у  вигляді  тренінгу. Учасники прокоментували свої очікування  під час вправи «Пісочного годинника». Вправа «Криголам» допомогла усім самопрезентувати себе, закінчивши речення «Я не люблю хвалитися, але я  вчитель… і …». Були прийняті спільні правила ініціативної групи. Ділова гра «Адаптаційний портфелик»  систематизувала думки, про складові успішної адаптації.
     Практичний психолог повідомила результати поглибленої діагностики, підготувала пропозиції щодо окремих дітях та класного колективу  в цілому. Вчителі розглянули методики діагностики та проаналізували рівні інтелектуальної, емоційно-вольової, мотиваційної сфер. Результати  подавалися  у вигляді графіків та діаграм. Детально розглянули зони просторового сприйняття, сенсо-моторної координації та тонкої моторики рук за методикою «Будиночок», емоційного стану учнів за проективною методикою «Кактус», соціометричний статус п’ятикласників за методикою  «Галявина», «Наш клас». Цікавою була інтерпретація арт – терапевтичної методики «Малюнок сім’ї», за допомогою якої  було проаналізовано мікроклімат у сім’ї школярів.
       На консиліумі відбувся обмін досвідом та вироблені спільні рекомендації, які дозволять п’ятикласникам пережити складний процес адаптації, пов`язаний з новими умовами навчання, вимогами вчителів, навчальним навантаженням і, головне, сприятиме збереженню здоров`я та емоційного благополуччя учнів. 
        Цікавим і доречним був виступ вчителя української мови Міщук О.М., яка проаналізувала листи учнів, що написані своїй першій вчительці про навчання у 5 класі.  Ольга Миколаївна зазначила, що проблемним на перехідному етапі для п’ятикласників є складність адаптації у відносинах з новими вчителями – предметниками, яка часто супроводжується взаємним незадоволенням і навіть конфліктними ситуаціями. Адже у 5 класі зникає єдина любима вчителька, а на її місце приходить декілька, кожна зі своїми вимогами. Дитина губиться і шукає емоційної підтримки у першої вчительки, що було висловлено учнями у їхніх листах.

Категорія: Педконсиліум | Додав: Nifirtiti (12.03.2017)
Переглядів: 1059 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Навчальний рік

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz