Неділя, 07.03.2021, 15:08
Вітаю Вас Гість | RSS

Нововолинська спеціальна школа

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наша школа
Головна » 2019 » Січень » 22 » ПРЕДМЕТНИЙ ТИЖДЕНЬ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
13:49
ПРЕДМЕТНИЙ ТИЖДЕНЬ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

     У рамках предметного тижня учителі початкових класів обмінювалися досвідом роботи та застосуванням різних методів і засобів навчання на уроках математики. Сучасні школярі хочуть комунікації, розмови з педагогом, якого воліють сприймати як порадника, друга, а не як строгого критика. Змінився і підхід до навчання – неформальна обстановка, освітнє середовище, використання засобів медіа.  Саме це передбачає НУШ.
     Михальчук Лариса Ігорівна провела інтерактивний урок «Закріплення вивченого. Перевір себе. Вода», розроблений на основі  програми НУШ. На уроці вчитель вміло використала різноманітні форми й методи роботи, дидактичні ігри, роботу з Лего систем. Урок пов`язала з дослідженням властивостей води та математичними діями і задачами, показала як змістовною лінією інтегруються предмети "Я досліджую світ" і "Математика". 

       Уже з перших  хвилин на уроці панувала атмосфера позитиву, розкутості. Психоемоційний стан дітей був піднесений, вони бажали всім гарного настрою. Михальчук Л.І. використала завдання та вправи, які дали змогу розширити пізнавальні можливості кожного учня.  Творча взаємодія вчителя і учнів, прагнення здобути невтомну дитячу цікавість, бажання досягти успіху сприяли досягненню мети уроку, який видався цікавим, пізнавальним і неординарним. 
    Савицька Н.Д. провела комбінований урок «Математична мандрівка до лісу» з учнем 2 класу Мартишевським Назаром, який навчається за індивідуальною формою. Основна його мета – закріплення вивченого матеріалу з числами в межах 20; розвивати дрібну моторику, зорове сприймання, мовленнєву діяльність; виховувати бережливе ставлення до рідної природи. З метою закріплення навичок додавання і віднімання чисел вчитель використала елементи методики Нумікон. На всіх етапах уроку застосовувала яскраву наочність, що впливала на емоційну сферу учня, сприяла активізації навчально-пізнавальної діяльністі. Використовуючи нестандартні методи, Ніна Дмитрівна стимулювала кожен успіх учня, ефективно застосовувала прийоми ейдетики, які збагатили уявлення про навколишній світ. 

  Учитель  Цюпка Н.С. провела урок математики у 4 класі на тему «Додавання і віднімання іменованих чисел. Розв’язування рівнянь і задач».
       Педагог запросила четвертокласників у подорож Сонячною системою, під час якої узагальнила та закріпила знання учнів з вивченої теми. Наталія Святославівна  подбала про те, аби кожен учень на уроці почував себе впевнено і відчував свою значимість. Саме тому педагог застосувала методику особистісно зорієнтованого, компетентісного та інтегрованого навчання. Кожен школяр отримав завдання, яке відповідало його психофізіологічним особливостям, а отже, давало можливість проявити себе. 
    Репродуктивна бесіда, яку Цюпка Н.С. використала на етапі актуалізації знань, сприяла розвитку активності, самостійності та вмінню учнів легко відтворювати раніше здобуті знання. Під час розв’язування рівнянь діти працювали у групах, що дало можливість спостерігати  за виробленням в учнів навичок командної роботи, а також умінням учителя реалізовувати педагогіку партнерства на практиці.
     Під час мандрівки четвертокласники відвідали багато планет: Марс, Юпітер, Венеру, Меркурій. Діти дізнались багато цікавого і корисного про нашу Сонячну систему. У формі гри вони самостійно розв’язували пізнавальні й практичні завдання. Саме це стало результатом умілого використання Наталією Святославівною у навчальному процесі міжпредметних зв’язків.

 

 

 

Переглядів: 278 | Додав: Nifirtiti | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Січень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Навчальний рік

Copyright MyCorp © 2021
Створити безкоштовний сайт на uCoz