28.02.2019 року у закладі було проведено психолого-педагогічний консиліум з проблеми «Компетентнісний підхід як умова гармонійного розвитку особистості та успішної адаптації першокласників до школи» за участю старшого викладача кафедри педагогіки і психологіїї ВІППО Лариси Іванівни Турчиної.
У заході також взяли участь психологи та педагоги зі спеціальних навчальних закладів освіти обласного підпорядкування. Турчина Л.І. у своєму виступі окреслила і закцентувала увагу на проблемах психологічної адаптації першокласників. 
Запрошені психологи та вчителі мали змогу відвідати урок математики у 1-А класі (учитель початкових класів, спеціаліст вищої кваліфікаційної категорії, старший учитель О. М. Бродасюк) та урок за індивідуальною формою навчання (за програмою ЗНЗ для дітей з порушенням ОРА), який провела учитель початкових класів, спеціаліст першої кваліфікаційної категорії Н. С. Цюпка.
Практичний психолог Нечипорук Л.В. зупинилася на важливості успішності адаптаційного періоду, негативному впливі несприятливих чинників. Педагоги мали можливість пригадати особливості навчання і поведінки учня за його характеристикою та визначити порушення певного компоненту складової адаптивності в нього.
Про доцільність застосування методик компетентнісного навчання для здобувачів освіти вчителі переконалися у вправі «Карта світу», відповідаючи на запитання відповідно до програми НУШ. Учителі-предметники обмінювалися досвідом, ділилися дієвими методиками, прийомами, новітніми технологіями, мультисенсорними підходами у вправі «Мікрофон».
Більше фото тут. |