Субота, 27.02.2021, 01:22
Вітаю Вас Гість | RSS

Нововолинська спеціальна школа

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наша школа
Головна » 2017 » Грудень » 21 » УРОК-ГРА З ІСТОРІЇ У 5 КЛАСІ
12:23
УРОК-ГРА З ІСТОРІЇ У 5 КЛАСІ

     Цікавим, пізнавальним і неординарним видався урок з історії у 5-Б класі на тему «Знайомство з історією», який 13 грудня 2017 року був проведений вчителем Никитюк Н.З. у рамках шкільного семінару обміну досвідом  «Ефективність використання наочно-дидактичних посібників в освітньому процесі».                                             

   Уже з перших хвилин на уроці панувала атмосфера спокою, впевненості й повного взаєморозуміння між вчителем та учнями, що налаштувало дітей на активну роботу. А скільки запалу, радості та здивування було в очах дітвори, коли муза історії  Кліо у своєму листі запросила їх стати учасниками популярної в усьому світі  телевізійної гри «Ключі від форту Буаярд».  Діти із задоволенням проходили кімнати – випробування, у яких на них чекали завдання від самої покровительки, за перемогу в яких вони отримували ключі з буквами від закодованого слова. Завдяки вдало підібраному дидактичному матеріалу, опорним таблицям і схемам, цікавим індивідуальним і груповим завданням, змістовній та пізнавальній відеопрезентації учні пригадали основні поняття та визначення теми, виділили та актуалізували у пам’яті найважливіші явища та процеси. Усі методи та види роботи, застосовані вчителем, були продуманими та  різноманітними , що дало змогу розширити пізнавальні можливості кожного учня. Учитель постійно здійснювала індивідуальний підхід, домагаючись, щоб усі сумлінно працювали.    

      Розв’язування хронологічних задач, робота зі стрічкою часу та історичною картою,допомогло дітям закріпити їх вміння орієнтуватися в хронологічному просторі та «читати» карту. Виконання завдань «Добери відповідність», «Встанови закономірність», «Словесний каламбур», «Юний археолог»,а також відгадування історичних осіб за описом у кімнаті мудрого Мольфара показали високу результативність у засвоєнні та систематизації  учнями  вивченої теми. Вдалою реалізацією міжпредметних зв’язків стало використання методу «Гронування» у кімнаті знавців мови ,завдяки якому школярі довели своє вміння складати історичний портрет. Творча взаємодія вчителя і учнів, розкутість, прагнення здобути перемогу своїми силами дали свій позитивний результат – невтомну дитячу цікавість, допитливість, бажання досягти успіху.

Переглядів: 321 | Додав: Nifirtiti | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Грудень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Навчальний рік

Copyright MyCorp © 2021
Створити безкоштовний сайт на uCoz