Педагоги школи продовжили методичну сесію «Упровадження міжпредметної інтеграції в рамках освітньої системи підготовки учнів до життя» мовно-природничо-оздоровчим кейсом.
Так, учитель української мови Голян Р.В. 29.11.2018 р. побудувала урок у формі гри-мандрівки «Однорідні члени речення в осінньому лісі», на якому п’ятикласники не лише познайомилися з поняттям однорідних членів речення, але й навчилися правильно, без шкоди навколишньому середовищу, планувати та організовувати свій відпочинок. На уроці діти сприймали, відтворювали нові знання, а також робили перші самостійні кроки у творчій пізнавальній діяльності.
30.11.2018 року Демус О.П. провела урок англійської мови на тему «Sport», на якому формувала навички здорового способу життя, популяризувала спортивні ігри. Шестикласники вправлялися у вміннях читати тексти, розшифровувати імена видатних українських спортсменів, змагались за право стати володарем кубка переможця.
У формі гри діти засвоїли правила вживання дієслів play, go, do з назвами видів спорту, а також збагачували словниковий запас з вивченої теми. Педагог реалізувала поставлену навчальну мету, максимально наблизила діяльність учнів до взаємодії з навколишньою дійсністю.
04.12.2018 року цікавим і пізнавальним для учнів 6-А класу видався урок георгафії на тему «Вулканізм і явища, що його супроводжують», проведений учителем Пікарук О.К. Педагог запропонувала школярам здійснити захоплюючу подорож тими місцями, де «живуть» вулкани, поділити їх на групи, вивчити будову і процес утворення.
На уроці діти наносили на контурну карту відомі вулкани, проводили експерементальний дослід виверження вулкана, а також здійснювали віртуальну екскурсію в художній музей, де споглядали і характеризували картину К.Брюллова «Останній день Помпеї», сюжет якої допоміг учням зрозуміти вплив вулканів на життя людини. Через використання різних форм викладання Пікарук О.К. досягла достатнього рівня ефективності сприйняття учнями навчального матеріалу.
Кожен з уроків, проведених учителями-предметниками, визначався не лише гармонійним поєднанням теоретичних знань і практичних вмінь, але й сприяв розвитку пізнавальних можливостей учнів, максимально наближаючи їх до реальних життєвих ситуацій.
|