Методична сесія «Упровадження міжпредметної інтеграції в рамках освітньої системи підготовки учнів до життя» розпочалася 20 жовтня 2018 року інформатико-математично-мовно–правовим освітнім кейсом, який підготували і провели у 9 класі Гребенович О.О. (вч. інформатики), Буренкова О.М. (вч. математики), Любінська О.І. (вч. української мови та літератури), Цьона Л. П.( вч. правознавства).
Кейс-метод або метод ситуаційних вправ є інтерактивним методом навчання, який дає змогу наблизити процес навчання до реальної практичної діяльності школярів. Він сприяє розвитку винахідливості, вмінню вирішувати проблеми, розвиває здібності проводити аналіз і діагностику проблем, передбачає командний характер пізнавальної діяльності, творчий підхід до пізнання, поєднання теоретичних знань і практичних навичок.
На уроці правознавства, який пройшов у формі юридичної консультації «Сімейно-правові відносини», Цьона Л. П. ознайомила учнів з вимогами та правилами заповнення заяви на реєстрацію шлюбу. Дев’ятикласники випробували себе в ролі юридичних консультантів, де вони, використовуючи набуті теоретичні знання, намагалися вирішити з правової точки зору життєві ситуації, пов’язані з питаннями сім’ї та шлюбу.
21.11.2018 року Любінська О. І. провела урок української мови у формі мовної агенції «Твій вибір», на якому учні не тільки закріпили правила вживання розділових знаків у складносурядному речення, але й ознайомилися з особливостями роботи ріелтора. .Школярі зробили мовний аналіз тексту зі «Шкільного вісника», моделювали речення,повторили різновиди прямої мови, вивчені в попередніх класах орфограми, складали асоціації до слова «професія».
22.11.2018 Буренкова О.М. у співпраці з вчителем інформатики Гребеновичем О.О., запросила майбутніх випускників на Бізнес-форум «Перспективи». На уроці алгебри було узагальнено матеріал із теми «Нерівності», перевірено рівень знань за допомогою програми MY TEST. Учні не просто виконували математичні вправи, а й створювали акціонерні товариства та укладали біржові угоди.
Технологія „кейс” досить сильно впливає на професіоналізацію учнів, сприяє їхньому дорослішанню, формує інтерес і позитивну мотивацію до навчання. Кейс-технології дають змогу виявити різноманітні точки зору, розвинути навички аналізувати та мислити критично.
|