З метою ознайомлення з результатами діяльності вчителів-предметників 5 класу щодо використання правил наступності в освітньому процесі для формування у дітей позитивного ставлення до школи і зниженню їх рівня тривожності дирекцією школи запроваджено відвідування уроків протягом жовтня 2016 року.
21 жовтня урок української мови на тему "Розвиток зв'язного мовлення. Типи мовлення: розповідь, опис, роздум" у 5 класі провела вчитель української мови, вчитель-методист Міщук Ольга Миколаївна. На уроці було використано яскравий дидактичний матеріал, опорні таблиці і схеми, цікаві індивідуальні та групові завдання. Спокійна і доброзичлива атмосфера уроку сприяла п'ятикласникам повторити і відтворити раніше вивчену тему, використовуючи "Інформаційне гроно" та опорні таблиці. Різноманітні цікаві навчальні вправи і завдання в більшості подавались у ігровій формі. Високий рівень активності школярів педагог забезпечувала створенням проблемних ситуацій та ситуацій успіху. Учні були завантажені творчою роботою, що сприяло розвитку їх мислення та збагаченню мови. Вчитель ефективно організувала самостійну роботу на уроці у поєднанні з елементами пошуку та групову роботу. Постійно здійснювала індивідуальний підхід до кожної дитини, домагаючись, щоб усі сумлінно працювали. Цікавим елементом уроку стала фізкультхвилинка "Черепаха" з музичним супроводом під час якої учні відпочили та емоційно розвантажились. На останньому етапі було проведено гру "Палітра", що допомогла кожній дитині визначити свій настрій і стала вдалим завершенням навчання у переддень осінніх канікул.
Учитель професійно володіє колективом п'ятикласників, створює доброзичливий клімат, вміє зацікавити учнів. На уроці відчутне повне взаєморозуміння, доброзичливість і взаємопідтримка учнів і педагога. |