Історико-літературне дослідження твору М.Коцюбинського «Дорогою ціною» провели учні 8-А класу на уроці української літератури під керівництвом учителя Голян Р.В. Задля цього восьмикласники стали учасниками науково-дослідної групи, яка складалася зі спеціалістів історії та літературознавців.
Від першої і до останньої хвилини уроку всі учні були зосередженими, активними й відповідальними. Кожен із представників обох груп складав власну оцінку історичним фактам і подіям чи давав характеристику героям твору. Всі школярі виконували дослідницьку пошукову діяльність, а головне – виявляли взаємопідтримку, працюючи в групах. Завдяки вдало підібраному вчителем дидактичному матеріалу, цікавим індивідуальним і груповим завданням, змістовній та пізнавальній відеопрезентації учні продемонстрували свої знання з теми уроку, уміння спілкуватися і працювати в групі.
Аби зацікавити і заохотити школярів, забезпечити активну роботу на уроці, Руслана Василівна підібрала різноманітні форми і прийоми, що відповідають змістові навчального матеріалу. Проблемно-пошуковий метод, який педагог доцільно застосовувала на цьому уроці, став запорукою успіху. Діти були захоплені творчою пошуковою роботою, достатньо навантажені і в результаті отримали позитивний настрій і хороші оцінки. |