23 березня Михальчук Л.І. провела корекційне заняття з учнями 2-го класу. Була поставлена мета активізувати емоційно–вольову сферу учнів, коригувати пізнавальні процеси: уяву, пам'ять, мислення, увагу, розвивати зв’язне мовлення, загальну і дрібну моторику; виховувати любов і бережливе ставлення до природи.
Після привітання, виконуючи вправи для очей і звуконаслідування, діти підійшли до створення казки «Як бджілка наблизила весну». Учні допомагали головній героїні виконувати завдання персонажів казки. Вправно справилися з вправами «Танграм», «Яких фігур не вистачає?». Особливо зацікавили другокласників завдання «Шифрувальник», «Рухайся за стрілкою», «Домалюй по клітинках», «Павутинка». Свою творчість мали можливість проявити, малюючи картину «Природа оживає», технікою «кляксографія з трубочкою».
Під час фізкультхвилинки декламували вірш Анатолія Костецького «Не хочу», імітуючи рухи. Створивши казку, учні пригадали її основну думку, побудову, повтор подій.
На завершальному етапі узагальнили зміни у неживій і живій природі навесні. (Гра «Погрупуй», «Назви одним словом»). Учні відчули захоплення й емоційне піднесення.
|