Учитель української мови та літератури Павельчук Т.В. провела відкритий урок у 5-А класі «Правила вживання апострофа», який був приурочений Міжнародному дню театру. Педагог використала нетрадиційні методики з елементами театралізації. Проблемне питання уроку – «Бути чи не бути апострофу у словах?»
Усім гостям на початку уроку були роздані театральні програмки. П’ятикласники презентували свої лепбуки, над якими вони працювали протягом тижня, щоб пригадати вивчене про апостроф у початкових класах. Учні обирали собі театральні атрибути, працювали з пам’яткою «Правила поводження в театрі», розіграли п’єсу у трьох діях «Казка про малий Апостроф». Під час антрактів діти отримували контрамарки із завданнями. Школярам було запропоновано різноманітні цікаві форми роботи. Заочно відвідали театральний буфет «Апостроф», у якому зробили замовлення страв, назви яких пишуться з апострофом.
Атмосфера уроку сприяла школярам повністю показати свої знання, вміння і навички при вивченні теми.
В цілому урок був цікавий, змістовний, сучасний. Учні були задоволені, отримали гарні оцінки, а колеги, які відвідали урок, збагатилися духовно й емоційно.
|