25 березня 2016 року відбувся урок математики з учнями підготовчого класу на тему «Додавання числа 2». Учитель поєднала вітання з невербальними засобами та налаштувала дітей на позитивну психоемоційну атмосферу повільним темпом, доброзичливим тоном спілкування, позитивним настроєм. На початковому етапі уроку учитель активізувала мисленнєву діяльність учнів загадкою та зацікавила дітей, коли кожному на долоньку поклала паперове сонечко-комашку.
З метою формування навичок додавання числа 2, педагог використала мультисенсорний підхід елементи системи Нумікон та застосувала набори наочно-практичного матеріалу. Вона задіяла сильні сторони школярів та мобілізувала їх здатність навчатися практично. Учні вчилися спостерігати, запам’ятовувати, розпізнавати і співвідносити форми з відповідними числами, а потім впізнавати стандартизовані шаблони. Діти продемонстрували стійкі знання і вміння під час складання таблиці додавання числа 2, розв’язування задач.
Загородня Л.І. вдало поєднала фронтальну та індивідуальну форми роботи з різними видами діяльності, використовуючи нестандартні методи, здійснювала диференційований підхід, стимулювала успіхи слабких учнів. За допомогою тактильних табличок педагог ефективно застосувала прийоми ейдетики, які сприяли розвитку асоціацій, дрібної моторики та збагатили уявлення про навколишній світ. У цікавій ігровій формі діти та розв’язували різноманітні завдання від лісових мешканців. Успіхом виконання було знаходження крапочки для сонечка на мультимедійному екрані. На уроці математики школярі навіть декламували вірші, заклички. У заключній частині уроку діти пригадали та відтворили послідовність подорожі сонечка, порівняли відрізки, кожен з яких відображав порядок дій режиму дня.
|