У рамках обласного науково-методичного семінару "Корекційно-розвиткова складова як основа інклюзивного навчання" директор школи Кантор Т.В. ділилася досвідом роботи з питання "Методи і прийоми у діагностико-корекційній роботі з учнями з особливостями психофізичного розвитку".
Презентація до виступу.
Проаналізувавши та обговоривши проблему семінару, учасники прийшли до висновків:
— Оскільки в основі інноваційного навчально-корекційного середовища лежать прогресивні, гуманістичні ідеї, безумовно, спеціальна освіта, інклюзивна освіта мають право на розвиток, на майбутнє;
— Розпочинаючи корекційну-розвиткову роботу з дітьми, необхідне об’єднання зусиль усіх фахівців для того, щоб визначити індивідуальну структуру дефекту кожної дитини, дослідити її досвід, пізнавальні можливості та поведінку.
Докладніше про семінар тут.
|