Для багатьох дітей початок п'ятого класу, навчання в кількох учителів із різними вимогами, різними характерами, різним стилем викладання - є зовнішнім показником їхнього дорослішання, але разом із цим фактором тривожності щодо того чи іншого навчального предмету. Крім того, певна частина дітей усвідомлює перехід до предметного навчання як шанс по-новому почати шкільне життя, налагодити взаємини з учителями.
Як відомо, п’ятикласник має адаптуватися до нового середовища: новий дитячий колектив та пов'язаний із цим інший рівень стосунків між дітьми, поява нових для дитини навчальних предметів та нових учителів-предметників, уміння застосовувати свої інтелектуальні можливості в нових умовах тощо. Як свідчить практика, для більшості дітей цей перехід – важливий крок у житті.
З метою подолання труднощів адаптації учнів 5-х класів до навчання у середній школі під керівництвом практичного психолога Гольчук А.В. та соціального педагога Левкової С.В. 26 листопада відбувся психолого-педагогічний консиліум.
У роботі консиліуму взяли участь класоводи, класні керівники 5-х класів, учителі-предметнтки, медична сестра та адміністрація школи.
Учасники виступили з матеріалами досліджень та спостережень, обговорили виявлені проблеми, виробили рекомендації та вибрали шляхи подолання проблем.
Презентація до консиліуму |