20 листопада 2015 року відбувся психолого-педагогічний консиліум «Особливості адаптаційного періоду першокласників». Учасниками консиліуму стали дирекція школи, вчителі, які викладають у даному класі, класовод і вихователь 1 класу, психолог. Нечипорук Л.В. представила презентацію, в якій були висвітлені складові компоненти адаптованості, рівні позитивної динаміки розумового розвитку і адаптації до умов навчання. Цікавим була ділова гра, де педагоги за даною характеристикою визначали учня та можливі причини виникнення шкільної дезадаптованості. Були проаналізовані результати поглибленої діагностики пізнавальних психічних процесів інтелектуальної готовності, мотиваційної зрілості, емоційного сприйняття учнем процесу навчання, міжособистісних стосунків у класному колективі. На консиліумі відбувся обмін досвідом та вироблені спільні рекомендації, які дозволять першокласникам пережити складний процес адаптації, пов`язаний з новими умовами навчання, вимогами вчителів, навчальним навантаженням, і головне, сприятиме збереженню здоров`я та емоційного благополуччя школярів.
Виступ психолога
Презентація "Особливості адаптаційного періоду першокласників"
|