Субота, 27.04.2024, 08:10
Вітаю Вас Гість | RSS

Нововолинська спеціальна школа

Меню сайту
Категорії розділу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наша школа

Каталог статей

Головна » Статті » Виховні заходи » Виховні заходи

РОЗРОБКА СВЯТА "ПОСВЯТА В П'ЯТИКЛАСНИКИ" (ГОЛЬЧУК А.В.)

Мета: сприяти формуванню згуртованості учнівського колективу, виховувати у школярів  почуття товариськості,  толерантності, поваги один до одного та  взаєморозуміння.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Ведучий 1. Вітаю вас, дорогі учні, шановні батьки, вчителі, гості та просто друзі нашого класу! Сьогодні ми зібралися, щоб відзначити урочисту подію посвяти наших дітей в п’ятикласники. В житті кожної людини бувають важливі переломні моменти, які символізують перехід до нової, більш високої якості, відповідальності, зрілості.

Ведучий 2. Ось і сьогодні у велику шкільну родину середньої та старшої школи вливається ще один колектив – тепер уже учнів 5 класу. Саме колектив, бо ці діти дружні, завзяті та працьовиті. Я вірю, що в цих дітей попереду ще багато славних звершень, перемог і здобутків. А ми, вчителі, разом з батьками, рідними та друзями-школярами маємо в цьому допомогти, бо і самі колись бути п’ятикласниками. Тож зустрічайте! 

Під музичний супровід  і оплески глядачів по черзі заходять п’ятикласники.

Ведучі представляють кожного з п’ятикласників.

Ведучий 1. Рухливий, навіть нестримний, непередбачуваний, сильний, кмітливий та винахідливий.

Ведучий 2.  Душа і совість класу, гарна, старанна, щира,  доброзичлива, відкрита до спілкування, справедлива.

Ведучий 1. Дружелюбний, стриманий, вдумливий, працьовитий, спокійний.

Ведучий 2.  Скромна, загадкова, добра, совісна, симпатична і талановита.

Ведучий 1. Супервідповідальний, культурний, швидкий, енергійний та доброзичливий.

Ведучий 2. Спокійний, врівноважений, трудолюбивий, щирий.

Ведучий 1.  Щира, слухняна, старанна, самостійна, гарна і добра.

Ведучий 2.  Швидкий, кмітливий, здібний, гарний та щирий.

Ведучий 1. Синьоока, щира українка, співуча з діда-прадіда, запальна та відповідальна.

 -А зараз діти хочуть представити свій клас!

ВІРШІ  П’ЯТИКЛАСНИКІВ

Пісня «Дружній клас»

-Молодці діти, попрошу вас зайняти свої місця.

Ведучий 1.  Подивіться на учнів, які зібралися сьогодні в класі. Це вже не ті першачки, яких батьки за руку приводили до школи…Правда ж, ніби вчора це було?

Ведучий 2.  Пропонуємо  вашій увазі переглянути відеопрезентацію  з життя 1-4 класів  «Які ми були і які стали…»

Пісня Н. Май «Школа, ми не помітно виростаєм»

 Ведучий 1.  А зараз до слова хочемо запросити  першу вчительку.

Ведучий 2.  Дорогі друзі! У нас сьогодні велике свято. Віднині  розпочинається нова сторінка в вашому житті.

Ведучий 1. Перша ланка шкільного життя позаду, а сьогодні ви – п’ятикласники! У вас нові  вчителі, нові кабінети, предмети – загалом вражень вистачає!

Ведучий 2. Давайте сьогоднішній день вважати Днем народження нашого класу.

Ведучий 1.  А День народження – це завжди свято!

Ведучий 2.  У нас пройдуть конкурси і змагання, під час яких ви продемонструєте  свої здібності, розум та артистичність, позмагаєтесь за право носити звання учня 5 класу основної школи. 

Ведучий 1.  П’ятикласники, ви готові до випробувань? (ТАК)

Вправа «Незвичайна квітка»

Ведучий 2. Напевно, кожен із вас помітив квіти, які символічно характеризують вас, ми завчасно готувалися до свята і вивчали кожного.  Пелюстка  характеризує  учня.  Але одна пелюстка незаповнена – ваше завдання, кожен повинен  вибрати найпритаманішу  свою рису характеру і помістити її на пусту пелюстку.

У вас є підказки – риси характеру на дошці.

Ця вправа нам дасть змогу ще краще познайомитись  і дізнатися те,  чого ви ще не знали один про одного.

Кожен виходить і презентує себе за допомогою квітки:

Мене звати Вікторія.

Мій  улюблений колір – червоний.

Моє хобі – вишивати.

Моя улюблена страва – салати.

Мій улюблений урок – математика.

Моя риса характеру – доброта.

 Напевно, з цього завдання ми зрозуміли, Ваша особистість є дорогоцінною. Насамперед  тому,  що не існує на світі нікого, хто повторив би вас до дрібниць. Отже, кожен має властиві тільки йому індивідуальні риси. Відрізняються і наші характери. Як і у природі кожна квітка має свою красу, так і кожна людина  -неповторна.

 

Вправа «Дерево корисних порад»

Ведучий 1. Погляньте на дошку, тут росте «Дерево корисних порад».

Я ставитиму вам питання чи озвучувати ситуацію, яка може відбутися з вами, а ви, добре розміркувавши, відповідайте на них. Відповіді кожного із вас допоможуть нам краще зрозуміти, які правила поведінки прийняті в нашій школі, та усвідомити свою поведінку в різних шкільних ситуаціях.

 На дошці  є листочки, де написана правильна відповідь на запитання. Ваше завдання -  вибрати її і помістити на дерево.

  • Що я роблю, коли спізнюся на урок, чи в школу?
  • Що мені робити, коли я погано себе почуваю?
  • На перерві я…?
  • Які речі не можна приносити у школу?
  • Приходити до школи за …?
  • У їдальні не можна …?
  • На уроці я …?
  • Що таке погана поведінка у школі?
  • Навіщо потрібно бути уважним на уроці?
  • Якщо на уроці ти щось не зрозумів, що потрібно зробити?
  • З якого предмета ви починаєте виконувати домашнє завдання?
  • Що  робити, якщо мені погрожує інший учень?

Діти, це актуальні правила і норми поведінки для кожного, які ви повинні виконувати і дотримуватись. Напевно, кожен із вас зрозумів, що ці мудрі і корисні поради допоможуть вам іти складним шкільним шляхом.

Конкурс «Новий розклад»

Ведучий 2. У 5 класі ви помітили, що у вас не тільки  новий розклад, але з'явилися нові предмети. Для того, щоб ви краще зап'ятали та пригадали їх, ми пропонуємо кожному букви, із яких ви повинні скласти назви навчальних предметів чи інструменти,   які їх характеризують. Наприклад: лінійка – математика.

(Виконання завдання учнями, звучить музика)

Молодці! Справилися достойно!

Рухлива гра « Давайте познайомимось».

Ведучий 1. Ця  рухлива гра допоможе нам дізнатися один про одного те, чого ви ще, може, і не знаєте, і побачити, наскільки ви уважні.

Діти, зараз я попрошу стати усіх в коло і уважно слухати мої  запитання:

  • Зробіть крок уперед, хто любить солодощі.
  • Підніміть праву руку, у кого є домашня тварина.
  • Присідають  ті, хто любить грати у футбол.
  • Плескаємо у долоні ті, у кого влітку день народження.
  • Піднімаємо руки вперед, у кого багато друзів у класі.
  • Руки за спину ті, у кого є сестричка.
  • Підніміть ліву руку вперед ті, у кого улюблений урок малювання.
  • Підстрибніть ті учні, хто любить вишивати.
  • Плесніть у долоні ті, хто п’ятикласники!

Молодці . Дякую за те, що ви були дуже уважні, кожен з вас, напевно, дізнався щось нове про свох однокласників.

А ми продовжуємо наше свято.

 

Вправа  «Впізнай себе».

Ведучий 2. Діти, зараз ми спробуємо разом з допомогою  батьків, гостей  відгадати один одного за мультиплікаційним героєм та короткою характеристикою.

Отже, будьте уважними, увага на екран!

Вправа «Ми і наш клас».

Ведучий 1. Діти, напевно, кожен із вас помітив на нашомуму мольберті напис «Ми і наш клас». Зараз я пропоную вам охарактеризувати наш клас, який він, або яким ви хотіли б його бачити надалі… У вас є слова підказки біля дошки, прошу кожного вийти і вибрати слово,  яке характеризує  клас і помістити на мольберт.

ВІДПОВІДІ УЧНІВ

Діти,  кожен із вас – часточка цілого класу,  і всі окремі «Я» становлять загальне «МИ». На мою думку,  загальне  «МИ» не може існувати без окремих «Я». Ми цю думку доведемо, коли хором промовимо  якості, записані на плакаті. МИ організовані, дружні, класнючі….

Вправа «Кошик емоцій».

Ведучий 2. Діти,  емоції – це настрій, який переважає у школі. Він буває  хороший, тоді переважать позитивні емоції,  або поганий –  тоді преважають негативні емоції.

Наше завдання полягає у визначенні ваших  емоцій, які присутні у школі під час уроків.  У кожного на парті є смайлики синього і жовтого кольорів,  вам потрібно написати на смайлику свою емоцію, після цього озвучити її і помістити у кошик – емоцій. 

Прослухавши ваші відповіді ми дійшли до висновку, що  у вас переважають  позитивні емоції, тобто  гарний, піднесений, хороший, веселий настрій.

 

Вправа «Назви – урок, назви - вчителя».

Ведучий 1. П'ятий клас – незвичайний для вас усіх, тому що у вас з'явилися:

Нові предмети,  де для вас усе нове, і замість однієї вчительки  з'явилося багато нових педагогів, які потрібно було зап'ятати і знати.

Для того, щоб ви пригадали імена та по–батькові вчителів та їхні предмети, пропоную  виконати завдання.  Ми читаємо предмет – ви повинні назвати ім'я та по – батькові вчителя; або навпаки,  ім'я та по–батькові вчителя – предмет.

Молодці! Справилися достойно! Пройшли усі випробування, виконали усі завдання, показали свої вміння та таланти. Отже, ви добре здолали всі перепони, довели, що ви гідні носити звання п'ятикласника. Ви стаєте на сходинку II ступеня освіти. Тому прошу вас підвестися і дати урочисту клятву, після якої вас дійсно можна буде вважати п'ятикласниками.

 Клятва п’ятикласника

Вступаючи в ряди учнів середньої  школи, перед обличчям своїх товаришів, перед обличчям батьків перед обличчям вчителів-трудівників урочисто клянуся:

1)  Біля дошки стояти, як кращий воротар, не пропускаючи повз вуха жодного питання, навіть найважчого і підступного. (КЛЯНЕМОСЯ)

2)  Не доводити вчителів до температури кипіння – 100 градусів. (КЛЯНЕМОСЯ)

3)  Бути швидкими і стрімкими, але не перевищувати швидкість 60 км\год при пересуванні шкільними коридорами! (КЛЯНЕМОСЯ)

4)  Витягати із учителів не жили, вичавлювати не піт, а міцні й точні знання й навички. (КЛЯНЕМОСЯ)

5)  Плавати на "добре" і "відмінно" у морі знань, поринаючи до самої глибини. (КЛЯНЕМОСЯ)

6)  Бути гідними своїх учителів! Клянемося! Клянемося! Клянемося!

7) Рости достойними громадянами країни, ім`я якій Україна!
Клянемось!

8) Клянемося навчатися на високому рівні, щоб нами пишалися Клянемось!

9)Клянемось бути гідними звання п’ятикласника.
Клянемось! Клянемось! Клянемось!

Звучить мелодія

Ведучий 2. А зараз ми запрошуємо директора школи  вручити  всім  учням посвідчення П’ятикласника.

Ведучий 1. П’ятикласники хочуть звернутися до шкільної родини.

Вірші

Пісня «Маленька країна»

Ведучий 2.         Ми вдячні вам, хто завітав на наше свято.

І хочу від щирого серця побажати:

Хай зіллються воєдино

Діти, школа, батьки, як одна родина!

Ми не підвладні часу - він швидко спливає –

Я з радістю нових дітей зустрічаю.

А серце від думки завмирає,

Що життя прекрасне і воно триває!

Ведучий 1. Отже, давайте ще раз привітаємо наших п’ятикласників із сьогоднішнім святом. Пропоную цей день вважати днем народження нашого колективу і відзначати щорічно.  А ще дозвольте мені від імені класу запевнити вас – ми не підведемо! (разом з дітьми)

Ведучий 1: Урочисте свято з нагоди посвяти у п’ятикласники оголошується закритим! До нових зустрічей!

Презентація до "Посвята в п'ятикласники" 

 

 

Категорія: Виховні заходи | Додав: Nifirtiti (17.03.2016)
Переглядів: 8072 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Навчальний рік

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz