Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
Каталог статей
У розділі матеріалів: 27 Показано матеріалів: 21-27 |
Сторінки: « 1 2 |
У рамках обласного науково-методичного семінару "Корекційно-розвиткова складова як основа інклюзивного навчання" директор школи Кантор Т.В. ділилася досвідом роботи з питання "Методи і прийоми у діагностико-корекційній роботі з учнями з особливостями психофізичного розвитку". |
19 лютого 2016 року у нашій школі пройшов семінар “Розвиток пізнавальних здібностей учнів з використанням ігрових корекційних методик на уроках історії та в позаурочний час”. Зі вступним словом до гостей звернулась директор школи Кантор Т.В. Вона ознайомила присутніх з особливостями використання дидактичних, розвивальних, пізнавальних та корекційних ігор для організації навчання дітей із затримкою психічного розвитку та дітей з особливими потребами в умовах спеціальної школи.
Учасники семінару відвідали урок «Утворення Галицько-Волинської держави за Романа Мстиславича», який у 7-Б класі провела вчитель історії Цьона Ліна Петрівна.
|
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Доповідь заступника директора з навчально-виховної роботи Демосюк Ю.І.
«Шкільний сайт як ефективний інструмент у роботі навчального закладу».
Виступи:
«Можливі перспективи розвитку шкільного сайту», Гребенович О.О., учитель фізики та інформатики.
«Створення блогу вчителя», Окускова І.М., учитель музичного мистецтва.
2. Доповідь директора школи Кантор Т.В.
«Електронна атестація педагогічних працівників – 2016».
Виступ:
«Володіння інформацією - запорука освіченості», учитель історії та правознавства Цьона Л.П.
3. Затвердження методичних розробок Кантор Т.В. "Мовні пазли" (робочий зошит з розвитку мовлення для учнів 4-6 класів)
та Цьони Л.П. "Дидактичний матеріал з всесвітньої історії для учнів 7 класу"
Форма проведення: захист інновацій.
|
Заступник директора з навчально-виховної роботи Демосюк Ю.І. ознайомила педагогів з планом проведення педчитань та представила виступаючих.
1. Гуманна педагогіка - основа сучасної освіти (Демус О.П.)
2. Основні принципи педагогічної діяльності Шалви Амонашвілі (Лукашевич М.А.)
3. Як погасити агресію у дитини (Гольчук А. В.)
4. Поради Шалви Амонашвілі по вихованню дітей (Цаан Т.В.)
|
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1.Про аналіз діяльності педагогічного колективу у 2014 – 2015 н.р. і завдання на 2015 – 2016 н.р.
2. Про організацію навчання учнів школи.
3.Про погодження річного плану школи на 2015 – 2016 н.р.
4. Про облік та оцінювання годин варіативної складової навчального плану, які відводяться на курси за вибором у 2015 – 2016 н.р.
5.Про оцінювання навчальних досягнень учнів 2 класу у 2015 – 2016 н.р.
6.Аналіз роботи соціального педагога за 2014- 2015 н.р.
7.Аналіз роботи методичних об’єднань та напрями роботи у 2015 – 2016 н.р.
|
Напрацюваннями саме з цієї теми в рамках педради ділилися вчителі 27 листопада 2014 року. Директор школи Кантор Т.В. зазначила, що головним завданням у діяльності нашої школи є збереження і зміцнення здоров’я дітей, формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у вчителів, учнів та їхніх батьків. Формування в учнів компетентного ставлення до власного здоров'я у школі здійснюється через реалізацію фізичної, соціальної, психічної та духовної складових здоров'я. Також директор ознайомила присутніх з державними санітарними нормами та правилами використання на уроках засобів мультимедіа. Хом’як А.П., заступник директора з навчально-виховної роботи, ознайомила присутніх з особливостями використання здоров’язберігаючих технологій на уроках математики. Шкільний психолог Нечипорук Л.В. наголосила на збереженні психологічного здоров’я дітей. Бадзюн О.В., учитель фізичного виховання, відмітила проблему правильної постави у дітей і запропонувала увазі педагогів корекційні вправи для хребта. Про визначальну роль спортивно-оздоровчої години , яка проводиться на свіжому повітрі і містить у собі комплекси загальнорозвиваючих вправ, різноманітні спортивні ігри, рухливі ігри-змагання, зазначила вихователь ГПД Павельчук О.А. Педагоги ухвалили організувати цілеспрямовану роботу з батьками з питань охорони і зміцнення здоровя дітей, а також унормування навчального навантаження з метою профілактики перевтоми та провести відкриті уроки з використанням здоров’язберігаючих технологій. |
“Роби все неможливе і можливе настане”. Саме під таким девізом 13 лютого 2015 року у нашій школі пройшов семінар “Соціалізація дітей з особливими потребами, які навчаються за індивідуальною формою, як необхідна складова їх особистісного розвитку” для завідувачів районними (міськими) психолого-медико-педагогічними консультаціями. Зі вступним словом до гостей звернулась директор школи Кантор Т.В. Вона ознайомила присутніх з особливостями організації індивідуального навчання в умовах спеціальної школи. Учасники семінару отримали вичерпну інформацію про методи і прийоми навчання дітей з особливими потребами (відеопрезентація учителя історії Никитюк Н.З., а також побачили фрагменти уроків математики (учитель Буренкова О.М), СПО (учитель Стрижачук О.В.), урок розвитку мовлення (учитель Демосюк Ю.І.), відвідали психологічне заняття з елементами тренінгу (психолог Нечипорук Л.В) і корекційно-оздоровче заняття гуртка “Здоров’ячок” (учитель Бадзюнь О.В.). Завершився семінар цікавою музично-драматичною виставою “Сварливе дерево”, яку підготувала творча група вчителів нашої школи. |
|
|